وزارت خارجه بايد از سفر اردوغان به ايران جلوگيري كند
تبريز نيوز1.اخبار سياسي.اقتصادي.اجتماعي.علمي.فرهنگي و تاريخي
منتظر نظر ات و پيشنهادات شما عزيزان هستم

محمد اسماعیل سعیدی، عضو مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بین المللی آناج، با بیان اینکه حملات هوایی عربستان به یمن برای حفظ منافع و سرکوب بیداری اسلامی است، اظهار کرد: عربستان تجاوز خود به خاک یمن را با چراغ سبز استکبار جهانی آغاز کرده است که ترکیه نیز از آن حمایت می‌کند، درواقع پادشاه سعودی و رجب طیب اردوغان به دنبال قدرت طلبی هستند.

وی افزود: رژیم آل سعود اگر حملات زمینی را علیه یمن آغاز کند در باتلاقی گرفتار خواهد شد که سرانجام آن رسوایی این کشور متجاوز است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی،با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با 5+1 در لوزان سوئیس، بیان کرد: تجاوز عربستان به یمن همراه با آغاز مذاکرات بود که با اهداف خاصی انجام گرفت، درواقع آنان به دنبال کسب امتیاز بیشتر از ایران و حاکمیت بر دیگر کشورهای اعراب هستند، ترکیه و عربستان رقابت زشت و ناکارآمدی برای افزایش قدرت خود در منطقه آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد: ترکیه و عربستان از ابتدا مخالف توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی بودند چراکه این کشورها با وضع تحریم‌های گسترده علیه ایران سود و منافع زیادی داشته‌اند.

سعیدی، اظهارات اخیر رئیس جمهور ترکیه را توهین آشکار به ملت ایران دانست و گفت: بهتر است اردوغان ابتدا به خاطر حرف های بی‌منطق و هدف‌دار خود توبه کند و بعد به ایران سفر کند چراکه اگر اردوغان زرنگ بود ابتدا اختلافات داخلی کشور خود را پایان می‌داد و بعدا حرف‌های گنده‌تر از دهانش میزد.

وی ادامه داد: وزارت خارجه ایران همین امروز بایستی با انتشار بیانه‌ای از سفر اردوغان به ایران به علت اظهارات دروغین و حامی تروریسم خواندن کشورمان جلوگیری کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 14 فروردين 1394برچسب:,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

با عرض سلام خدمت شما بازديد كننده محترم لطفآ اگر در مورد مطالب نظر داريد. نظر بدهيد ممنون از بازديد شما متشكرم نعمتي